Fraktalternativer
Vi benytter Posten / Bring som transportør og tilbyr gratis frakt. Ved bestilling i nettbutikken vil man som få følgende alternativer:
- Standard postpakke - Gratis frakt
Små pakker under 1-2 kg sendes som pakke i postkasse med sporing. Pakker over 1-2 kg sendes som pakke til hentested med sporing. Pakker over 35 kg sendes som stykkgods med sporing og utkjøring til leveringsadresse.
- Prioritert postpakke - 49kr
For deg som har bestilt et fysisk lite produkt med vekt under 2 kg og ønsker ordren din levert raskest mulig. Velger man prioritert postpakke blir ordren sendt som pakke til hentested for raskest mulig levering. Hvis ikke vil vi sende det som Pakke i postkassen når det er hensiktsmessig.
- Hente i vår butikk (Fosnavåg) - Gratis
For deg som ønsker å hente ordren din i vår butikk. Ved valg av denne leveringsmetoden vil du motta SMS og e-post når ordren er klar for henting innenfor butikkens åpningstider.
- Bedriftspakke - 209kr
Bedriftskunder kan velge bedriftspakke til fast lav pris.
Leveringstid
Vi pakker og sender nettordrer 5 dager i uken. Om ordren din inneholder varer som ikke befinner seg på lager vil du motta en e-post med forventet leveringsdato. Har du mottatt sendingsbekreftelse fra oss kan du normalt forvente følgende leveringstid:
- Pakke til hentested 1-4 dager
- Pakke i postkasse 2-7 dager
- Pakke til bedrift 1-4 dager
- Stykkgods 2-6 dager
Ordrebekreftelse og pakkesporing
Ved bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post med oppsummering av din ordre. En egen e-post med estimert leveringsdato vil bli sendt i tilfeller hvor ordren inneholder varer som ikke befinner seg på lager hos oss eller av annen grunn vil medføre ekstra leveringstid.
Så fort hele eller deler av ordren er pakket og lagt klar for opphenting av transportør vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post som også inneholder pakkesporing. Vær oppmerksom på at sporingen ikke vil være aktiv før pakken er skannet hos transportør.
Vi anbefaler Posten sin app for å få opp sporing og varsler angående din sending.
OBS! Har du ikke mottatt e-post etter bestilling? Sjekk søppelpost og kontroller eventuelt den registrerte e-postadressen.
Retur
Ved retur av varer til Bass Brothers i henhold til angrerett i våre kjøpsbetingelser er kunden ansvarlig for returkostnad. Det anbefales å kjøpe retur via vår nettside under.
Fordeler ved bruk av returkode fra oss:
- Samme lave pris som Posten Norgespakke
- Pakken blir levert direkte til vårt varemottak for raskest mulig behandling
OBS! Ved retur av varer over 35 kg ber vi deg ta kontakt med oss på forhånd.
- Ved kjøp av retur via vår nettside vil du få tilsendt en returkode på e-post innen neste virkedag. I e-posten følger det enkle instrukser om hvordan du registrerer returkoden før du går til nærmeste post i butikk for innlevering av pakken.
- Vår informasjon er allerede ferdig utfylt
Ved retur ønsker vi vedlagt returskjema / angrerettsskjema.
Vi behandler alle returer som ankommer varemottak fortløpende hele uken. Ved spørsmål tar vi kontakt med deg på e-post eller telefon. Så fort varene i din retur er kontrollert, vil en av våre medarbeidere håndtere tilbakebetaling av beløp via den betalingsmetoden du benyttet ved kjøp (Klarna eller Vipps).
 |
 |
 |
kr 129,- |
kr 229,- |
kr 299,- |
Vær oppmerksom på at det normalt tar 1-5 virkedager for pakken å komme frem til oss. Videre kan det påløpe ytterligere noen dager fra vi har kontrollert returen til returbeløpet er synlig på den valgte betalingsløsningen. Hvis du har sendt en pakke til oss uten å bruke vår returkode, vil det som regel gå noen dager ekstra før vi mottar hentelapp fra Posten.
Kontakt oss på support@bassbrothers.no for spørsmål.
Service og reklamasjon
Ved spørsmål vedrørende service eller reklamasjon på produkt kjøpt hos oss, ber vi deg ta kontakt med oss på support@bassbrothers.no med hvilket produkt og feilbeskrivelse. Ha gjerne ordrenummeret tilgjengelig.
Monterings- og samarbeidspartnere
I forbindelse med flytting til nye lokaler vil det i en periode dessverre ikke være kapasitet for montering hos Bass Brothers. Ved spørsmål vedrørende montering av våre produkter, ber vi deg ta kontakt på support@bassbrothers.no.
For deg som ønsker produkter fra vårt sortiment montert andre steder i landet, så kan vi vise til følgende samarbeidspartnere.
Hos dem kan du få kjøpe alle våre varer og løsninger samt få det montert.
Akershus fylke:
Koolart
3470 Slemmestad
Kontakt: info@koolart.no
Telefon: 40204030
MK Service AS
1930 Aurskog
Telefon: 92015150
Buskerud fylke:
SoundPeople AS - FORT KNOX
3012 Drammen
Telefon: 32893900
Tromsø Bilstereo
9018 Tromsø
Kontakt: butikk@tromsobilstereo.no
Telefon: 48003200
Bli forhandler
Bass Brothers AS er norsk importør og distributør på merkene Match, Helix, Brax, GAS, Bass Habit, DLS, Hammer Tech, Auto-Connect, ACV og Option.
Ønsker du bli forhandler for noen av våre merker? Ta kontakt med oss på support@bassbrothers.no.
Bli kunde
Privat - For deg som ønsker å handle varer til eget bruk
Hos oss har du mulighet for å opprette din egen profil slik at du lettere har oversikt over ordrehistorikk inne på nettsiden. Du kan også handle på nettsiden uten å opprette profil. Som privatkunde har du alltid gratis frakt på alle ordrer uansett størrelse.
Bedrift - For deg som ønsker å handle varer til din bedrift
Hos oss har du mulighet for å opprette din bedrifts-profil slik at du lettere har oversikt over ordrehistorikk inne på nettsiden. Som bedriftskunde får du gjennomføre bestillinger på firmanavn og mulighet for valg av betaling med kort eller faktura (PDF, EHF, Klarna, Vipps). Nye bedriftskunder må forskuddsbetale faktura før ordren blir sendt. Normal forfallsdato er satt til 14 dager. Ønskes det raskest mulig levering anbefaler vi å sette kortere forfallsdato manuelt ved betaling av faktura. Som bedriftskunde tilbyr vi Posten bedriftspakke til fast lav pris.
Forhandler - For deg som driver firma med salg/montering av bilstereo
Bass Brothers AS er importør og distributør av en rekke populære kvalitetsmerker. Ønsker du å bli forhandler av varer fra vårt sortiment? Start med å registrere deg med firmakonto inne på vår nettside. Etter registrering ber vi deg ta kontakt på support@bassbrothers.no med en forespørsel om oppretting av forhandleravtale.
Registrering
Uavhengig av type kundeforhold starter du med å registrere deg i linken under:
https://www.bassbrothers.no/min-side/registrering-profil
Sosiale medier