Kundesenter

Fraktalternativer

Vi benytter Posten / Bring som transportør og tilbyr gratis frakt. Ved bestilling i nettbutikken vil man som få følgende alternativer:

  • Standard postpakke - Gratis frakt
    Små pakker under 1-2 kg sendes som pakke i postkasse med sporing. Pakker over 1-2 kg sendes som pakke til hentested med sporing. Pakker over 35 kg sendes som stykkgods med sporing og utkjøring til leveringsadresse.

  • Prioritert postpakke - 49kr
    For deg som har bestilt et fysisk lite produkt med vekt under 2 kg og ønsker ordren din levert raskest mulig. Velger man prioritert postpakke blir ordren sendt som pakke til hentested for raskest mulig levering. Hvis ikke vil vi sende det som Pakke i postkassen når det er hensiktsmessig.

  • Hente i vår butikk (Fosnavåg) - Gratis
    For deg som ønsker å hente ordren din i vår butikk. Ved valg av denne leveringsmetoden vil du motta SMS og e-post når ordren er klar for henting innenfor butikkens åpningstider.

  • Bedriftspakke - 209kr
    Bedriftskunder kan velge bedriftspakke til fast lav pris.

 


 

Leveringstid

Vi pakker og sender nettordrer 5 dager i uken. Om ordren din inneholder varer som ikke befinner seg på lager vil du motta en e-post med forventet leveringsdato. Har du mottatt sendingsbekreftelse fra oss kan du normalt forvente følgende leveringstid:

  • Pakke til hentested 1-4 dager
  • Pakke i postkasse 2-7 dager
  • Pakke til bedrift 1-4 dager
  • Stykkgods 2-6 dager

 

Ordrebekreftelse og pakkesporing

Ved bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post med oppsummering av din ordre. En egen e-post med estimert leveringsdato vil bli sendt i tilfeller hvor ordren inneholder varer som ikke befinner seg på lager hos oss eller av annen grunn vil medføre ekstra leveringstid.

Så fort hele eller deler av ordren er pakket og lagt klar for opphenting av transportør vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post som også inneholder pakkesporing. Vær oppmerksom på at sporingen ikke vil være aktiv før pakken er skannet hos transportør.

 

Vi anbefaler Posten sin app for å få opp sporing og varsler angående din sending. 

OBS! Har du ikke mottatt e-post etter bestilling? Sjekk søppelpost og kontroller eventuelt den registrerte e-postadressen.


 

Retur

Ved retur av varer til Bass Brothers i henhold til angrerett i våre kjøpsbetingelser er kunden ansvarlig for returkostnad. Det anbefales å kjøpe retur via vår nettside under.

Fordeler ved bruk av returkode fra oss:

  • Samme lave pris som Posten Norgespakke

  • Pakken blir levert direkte til vårt varemottak for raskest mulig behandling
    OBS! Ved retur av varer over 35 kg ber vi deg ta kontakt med oss på forhånd.

  • Ved kjøp av retur via vår nettside vil du få tilsendt en returkode på e-post innen neste virkedag. I e-posten følger det enkle instrukser om hvordan du registrerer returkoden før du går til nærmeste post i butikk for innlevering av pakken.

  • Vår informasjon er allerede ferdig utfylt


Ved retur ønsker vi vedlagt returskjema / angrerettsskjema.

Vi behandler alle returer som ankommer varemottak fortløpende hele uken. Ved spørsmål tar vi kontakt med deg på e-post eller telefon. Så fort varene i din retur er kontrollert, vil en av våre medarbeidere håndtere tilbakebetaling av beløp via den betalingsmetoden du benyttet ved kjøp (Klarna eller Vipps).

retur010 Retur_010kg_1.jpg retur1025 Retur_1025kg_1.jpg retur2535 Retur_2535kg_1.jpg
kr 129,- kr 229,- kr 299,-

 

 

Vær oppmerksom på at det normalt tar 1-5 virkedager for pakken å komme frem til oss. Videre kan det påløpe ytterligere noen dager fra vi har kontrollert returen til returbeløpet er synlig på den valgte betalingsløsningen. Hvis du har sendt en pakke til oss uten å bruke vår returkode, vil det som regel gå noen dager ekstra før vi mottar hentelapp fra Posten.

Kontakt oss på support@bassbrothers.no for spørsmål.


 

Service og reklamasjon

Ved spørsmål vedrørende service eller reklamasjon på produkt kjøpt hos oss, ber vi deg ta kontakt med oss på support@bassbrothers.no med hvilket produkt og feilbeskrivelse. Ha gjerne ordrenummeret tilgjengelig.


 

Montering og samarbeidspartnere

I forbindelse med flytting til nye lokaler vil det i en periode dessverre ikke være kapasitet for montering hos Bass Brothers. Ved spørsmål vedrørende montering av våre produkter, ber vi deg ta kontakt på support@bassbrothers.no.

For deg som ønsker produkter fra vårt sortiment montert andre steder i landet, så kan vi vise til følgende samarbeidspartnere.
Hos dem kan du få kjøpe alle våre varer og løsninger samt få det montert.


Koolart
3470 Slemmestad
Kontakt: info@koolart.no
Telefon: 40204030
 

PlanetHIFI
7032 Trondheim
Kontakt: post@planethifi.no
Telefon: 73938300

 

Tromsø Bilstereo
9918 Tromsø
Kontakt: butikk@tromsobilstereo.no
Telefon: 48003200

 

Bergen Bilstereo
5305 Florvåg
Kontakt: bates@bergenbilstereo.no
Telefon: 94477881

 

 


 

Bli forhandler

Bass Brothers AS er norsk importør på merkene Match, Helix og Brax fra Audiotec Fischer. Vi er også norsk distributør av merkene GAS, Bass Habit, DLS, Hammer Tech, Auto-Connect, ACV og Option.

Ønsker du bli forhandler for noen av våre merker? Ta kontakt med oss på support@bassbrothers.no.

Sosiale medier